onsdag 20 juli 2011

Dagens Lunch - RAW!

Idag blev det raw till lunch. Känns lite extra nice när solen skiner och man kunnat ta cykeln till jobbet. Hurtbulle-dag!
EN botten av huvudsallad ,ed gurka och tomater, en gul paprika i två halvor, fylld med rå pesto innehållandes: basilika, persilja, spenat, mache, huvudsallad, groddar (alfalfa och rädisa), romansallad, gul & grön paprika, gul chili och lite råa cashewnötter.  Toppat med lite alfalfagroddar!
Sjukt gott! Mängderna minns jag inte. Såna röror brukar jag göra på en högt och smaka av efter hand.


Kaffet dracks ur denna tjusiga mugg jag kirrade på COOP. Japp, det är en MUGG! 

och håret var tjusigt och lydigt idag med, men luggen börjar bli lite väl lång. Såfort jag får på derbyhjälmen så blir jag blindad av allt jävla hår. Men det rullar upp sig snyggt när den är lång. Oh well. Function before fashion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar